„Nauczyciel przyszłości”
Projekt współfinansowany ze
środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Data |
Godziny |
Ilość godzin |
Forma zajęć |
Grupa |
Przedmiot |
Sala |
08.03.10 |
10.25-15.25 |
6 |
W |
I,II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
08.03.10 |
08.00-10.25 |
3 |
W |
I,II |
Podstawy resocjalizacji |
400 |
09.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
I |
J. angielski |
400 |
09.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
II |
J. angielski |
102 |
09.03.10 |
9.40-11.10 |
2 |
Ćw |
I |
Psychologia społeczna |
400 |
09.03.10 |
8.00-9.30 |
2 |
W |
I,II |
Przedmiot do wyboru: Geriatria i gerontologia |
400 |
10.03.10 |
13.00-14.30 |
2 |
Ćw |
II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
10.03.10 |
10.15-12.20 |
3 |
Ćw |
II |
Technologie informacyjne |
405 |
11.03.10 |
7.45-9.15 |
2 |
Ćw |
I |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
11.03.10 |
9.20-10.50 |
2 |
Ćw |
II |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
11.03.10 |
11.20-16.00 |
6 |
W |
I,II |
Podstawy socjologii |
400 |
11.03.10 |
09.30-11.20 |
2 |
Ćw |
I |
Technologie informacyjne |
405 |
12.03.10 |
11.00-13.15 |
3 |
L |
I |
J. angielski |
109 |
15.03.10 |
10.25-15.25 |
6 |
W |
I,II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
15.03.10 |
08.00-10.25 |
3 |
W |
I,II |
Podstawy resocjalizacji |
400 |
16.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
I |
J. angielski |
400 |
16.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
II |
J. angielski |
102 |
16.03.10 |
9.40-11.10 |
2 |
Ćw |
II |
Psychologia społeczna |
102 |
17.03.10 |
13.00-14.30 |
2 |
Ćw |
II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
17.03.10 |
10.15-12.20 |
3 |
Ćw |
II |
Technologie informacyjne |
405 |
18.03.10 |
11.20-13.35 |
3 |
L |
II |
J. angielski |
109 |
18.03.10 |
7.45-9.15 |
2 |
Ćw |
I |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
18.03.10 |
9.20-10.50 |
2 |
Ćw |
II |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
18.03.10 |
11.20-15.25 |
5 |
Ćw |
I |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
18.03.10 |
09.30-11.20 |
2 |
Ćw |
I |
Technologie informacyjne |
405 |
22.03.10 |
8.00-10.15 |
3 |
Ćw |
I |
Historia wychowania i myśli pedagogicznej |
400 |
22.03.10 |
13.00-15.15 |
3 |
Ćw |
II |
Historia wychowania i myśli pedagogicznej |
400 |
22.03.10 |
10.25-12.50 |
3 |
W |
I,II |
Pedagogika porównawcza |
400 |
23.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
I |
J. angielski |
400 |
23.03.10 |
11.20-13.30 |
3 |
L |
II |
J. angielski |
102 |
23.03.10 |
9.40-11.10 |
2 |
Ćw |
I |
Psychologia społeczna |
400 |
23.03.10 |
8.00-9.30 |
2 |
W |
I,II |
Przedmiot do wyboru: Geriatria i gerontologia |
400 |
24.03.10 |
13.00-14.30 |
2 |
Ćw |
II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
24.03.10 |
10.15-12.20 |
3 |
Ćw |
II |
Technologie informacyjne |
405 |
25.03.10 |
7.45-9.15 |
2 |
Ćw |
I |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
25.03.10 |
9.20-10.50 |
2 |
Ćw |
II |
Wychowanie fizyczne |
sala gimn. LO im. Konarskiego |
25.03.10 |
11.20-16.00 |
6 |
W |
I,II |
Podstawy socjologii |
400 |
25.03.10 |
09.30-11.20 |
2 |
Ćw |
I |
Technologie informacyjne |
405 |
26.03.10 |
8.45-11.00 |
3 |
Ćw |
II |
Diagnostyka pedagogiczna |
400 |
26.03.10 |
11.10-13.25 |
3 |
W |
I,II |
Diagnostyka pedagogiczna |
400 |
26.03.10 |
13.55-16.20 |
3 |
W |
I |
Diagnostyka pedagogiczna |
400 |
29.03.10 |
10.15-15.35 |
6 |
W |
I,II |
Psychologia społeczna |
400 |
30.03.10 |
11.20-14.40 |
4 |
W |
I,II |
Psychologia społeczna |
400 |
30.03.10 |
9.40-11.10 |
2 |
Ćw |
II |
Psychologia społeczna |
102 |
31.03.10 |
13.00-14.30 |
2 |
Ćw |
II |
Teoretyczne podstawy wychowania |
400 |
31.03.10 |
10.15-12.20 |
3 |
Ćw |
II |
Technologie informacyjne |
405 |
Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego